Subsidiering project Honduras

Dat er veel papierenwerk bij kwam kijken wist ik al, Ik hoopte alle nodige formulueren ingeleverd te hebben voor het schooljaar begon. Niet dus: men verleent geen subsidies aan individuele personen maar wel als diegene aangesloten is bij een plaatselijke (Limburgse) VZW. Hopelijk kan de VZW-Kiewit of de VZW-Stijn me onderschrijven. Ook is er nog heel wat verantwoordeing van de gevraagde sponsorgelden nodig alsook een duidelijke verifiering van de ngo Solidaridad en stuurt men die vanuit Honduras snel op!



De respons om medicatie te verzamelen overtreft alle verwachtingen! Dozen en zakken verzorgingsmateriaal en medicatie staan hier te wachten om verpakt en meegenomen te worden. hopelijk kan ik alles meennemen. Heel veel dank aan apotheker Dochez en aan dokter Fransen uit Bolderberg.

6 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Marijke,

Via deze weg wil ik je alvast heel veel succes wensen met je reis en projecten. Geniet nog van je laatste weken in het BuSO.

Ik ga je wel missen hoor :-)

Groetjes Sofie

Anoniem zei

Hoi Marijke
Ik wens je veel succes morgen met jouw 'afscheidsavond'.
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Groetjes
Jürgen

Anoniem zei

Dag Marijke,

Bewondering...dat is wat ik nu voel. Niet alleen praten over wat je graag zou willen doen, maar dat ook echt doen, geweldig is dat. Ik wens je een boeiende reis toe met een schitterende belevenissen en ik kijk nu al uit naar jouw verhalen op deze blog. Ik blijf je volgen! Groetjes
Rina

Anoniem zei

Oeps...fout aangevinkt..natuurlijk ben ik niet anoniem en mag mijn naam er op staan, maar ik was weer te snel met doorsturen. Bij deze dus rechtgezet! groetjes

Anoniem zei

Hallo, zuster! Hopelijk goed aangekomen ondanks de vertragingen?Ik heb je een "gewoon" e-mail gestuurd met de gegevens van dat "natuur-geneesmiddel" voor je gewrichten, hopelijk heb je er ginds wat aan.